kerkelijk bureau

Het kerkelijk bureau

Niet elke gemeente heeft een "kerkelijk bureau". Wij zijn in de gelukkige omstandigheden dat wij dat wel hebben. Een aantal vaste krachten verzorgt een groot deel van de administratie die bij het gemeente-zijn komt kijken. Je kunt dan denken aan:
  • de ledenregistratie
  • contact met gemeenteleden over allerlei praktische vragen
  • het bijhouden van aanmeldingen voor activiteiten
  • het verzorgen van drukwerk, zoals liturgieboekjes en de zondagsbrief
  • het verspreiden van het kerkblad
  • het betalen van rekeningen en het bijhouden van de boekhouding
  • het organiseren en uitvoeren van de actie kerkbalans
  • het archiveren
  • de verkoop van collecte-bonnen
  • enz, enz.
Kortom heel wat taken die voor ons worden gedaan door een actief team. We stellen ze graag aan je voor:

Ineke van Toly, hoofd kerkelijk bureau
Nia Schaapman, ledenadministratie
Anja Horst, financiële administratie
terug